zondag 10 maart 2013

Stoffenspektakel Eindhoven

Vandaag voor het eerst naar een Stoffenspektakel geweest samen met een vriendin. Ze hadden op de naailes al gezegd dat je een bepaald bedrag mee moet nemen, en het daarmee doen. Anders wordt je zo hebberig van al dat moois.
Ik vond het wel aardig, maar om te zeggen dat het enorm scheelt in prijs, weet ik niet. Maar ik heb toch lekker mijn slag kunnen slaan.





De volkswagenbussen is een tricot voor mijn zoontje. Daar maak ik een poloshirtje van.
De gebloemde stof wordt denk ik een tuniekje.
Het rood met grijze fleece ( dubbelfleece ) een vestje voor mijn zoontje.
De andere twee stofjes voor een blouse voor mij.
En nog wat paspelband erbij.

Totale schade: € 54,00.

En nu nog tijd vinden om het allemaal te gaan maken, zucht.

7 opmerkingen:

  1. Leuk hè! Ik ben woensdag in Zwolle ook goed geslaagd! De eerste 2 kinderrokjes zijn al klaar (moet ze nog bloggen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hm stof blijft gewoon een duur iets helaas. Wel leuke stoffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stofjes heb je gevonden. Woensdag ga ik mijn slag slaan in Hasselt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een mooie klaprozen.
    Als je daar spijt van krijgt neem ik het graag van je over.

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi stof je kan lekker vooruit

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Je hebt echt prachtige dingen uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen