maandag 2 september 2013

over een zielige courgette, minimoestuin, grannyblanket en lego

We hadden een heerlijke lazy weekend achter de rug. Eigenlijk zouden we naar vakantievrienden gaan die in Belgie wonen, vlakbij Gent, maar dat kon helaas niet door gaan. Dat hebben we 14 dagen verzet. Zodoende dat we niets op het programma hadden staan. Ook wel eens lekker.
Zeker voor ons manneke, want een hele week school, twee middagen naar de BSO en op woensdag judo is best veel en vermoeiend.

Hij is op het moment helemaal into the lego. Met duplo heeft hij helemaal niets gedaan, maar met het beetje lego wat hij heeft kan hij een hele tijd zoet zijn.


Ook schoot het redelijk goed op met mijn grannystripeblanket. Wat een werk zeg!!! Maar wel leuk ( en kleurrijk ).


Je kunt je er ook prima in verstoppen tijdens een autorit.

Mijn minimoestuin gaat redelijk. Alleen de courgette staat er een beetje zielig bij:
Volgens mij heeft hij last van meeldauw ofzo. Er komen ook geen goede courgettes meer aan. Ik weet niet waar het aan ligt. Iemand tips???





Maar de paprika's, de bonen en de tomaat doen het goed. Tot nu toe dan.


4 opmerkingen:

  1. een courgette heeft een vierkante meter nodig aan grond....net als een pompoen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende deken wordt dat! Is die moeilijk om te maken? Dat lijkt mij ook leuk om te doen. Maar 'granny squares' kan ik helaas al niet eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe! Ben er weer hoor! ;o) Wat ben je een heerlijke kleurrijke deken aan het maken! Da's nog een wens op mijn lijstje hoor: haken.. Komt vast van de winter eens aan bot ;o)

    BeantwoordenVerwijderen