zaterdag 15 maart 2014

Het begin van onze moestuin

Het begin van onze moestuin is een feit. Vandaag heerlijk in de tuin gewerkt, samen met mijn moeder en mijn zoontje. Vriendlief kon helaas niet mee.

tuin egaliseren en onkruid plukken

zoontje helpt ook mee

De kas in mijn moeder's tuin

allerlei zaden

In de kas, noppenfolie tegen de vorst

composthoopje

allerlei soorten somaten

komkommers

augurken

bosui in de volle grond

meiraap in de volle grond

mijn moeder in haar element, in de tuin


mijn moeders tuin




zoontje heeft geschreven " wortol " Geweldig, net 5 en al zelf willen schrijven

peultjes zaaien, hond kijkt toe


En nu maar hopen dat het iets wordt. Aan enthousiasme en inzet geen gebrek.
Nu al twee dagen heerlijk buiten geweest. Gisteren gespeeld in het bos en vandaag in de tuin. Mijn doel voor 2014 " meer naar buiten " gaat zeker lukken zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten