zondag 23 februari 2014

Naar buiten.....

Een van mijn doelen voor 2014 is meer naar buiten gaan. Buiten geeft me energie. Zeker met dit heerlijk weer. Maar ook vind ik het belangrijk dat ons manneke meer naar buiten gaat. Kinderen zitten teveel binnen, teveel achter een schermpje, teveel vermaak met kant en klaar speelgoed. Ook ik verdenk me daarvan. Ons manneke is een echt schermmanneke. Als ik hem laat doen zit hij graag achter de laptop. Dat doen we gelukkig niet, en beperken we zijn tijd daarin. Maar gelukkig speelt hij ook graag en is hij graag buiten.

We maakte met vrienden een heerlijke wandeling door de Groote Peel. Het zonnetje scheen, de wandeling was goed te behappen voor de jongens en het mini-meisje.
















1 opmerking:

  1. ja fijn is dat lekker naar buiten. Wij zijn vandaag fijn naar de duinen geweest, was super (en ook erg druk).

    BeantwoordenVerwijderen