woensdag 23 oktober 2013

Ons weekmenu

Vandaag weer lekker boodschappen gedaan. Ik was in totaal €51,00 kwijt. Daar komt in het weekend nog voor € 8,- aan fruit bij.
We gaan deze week eens de voorraad opmaken. Ik heb nog zoveel in de diepvries en voorraadkast liggen.

Woensdag: mama gaat eten met vriendinnen bij www.onsloes.nl . De mannen eten vegetarische bami. Een makkelijk gerecht die er bij kleine man goed in gaat.
Donderdag: weer een werkdag, dus lekker een pan chili con carne.
Vrijdag: kruidige kiptajine volgens dit recept: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/983796/kruidige-kiptajine/?rq=kiptajine.
Zaterdag: komt kleine man's vriendinnetje van het voormalige dagverblijf langs. De liefde is na maanden van elkaar niet zien nog steeds niet over. Leuk meisje ook, ben benieuwd of de chemie er nog is. Ik bak pannenkoeken voor de tortelduifjes. 's Avonds een pompoensoep met brood.
Zondag: eten we een uitgebreide lunch bij de vakantievrienden uit Utrecht. Waarschijnlijk eten uit eigen moestuin.
Maandag: aardappelen met groente en vlees.
Dinsdag: iets makkelijks. Soep uit de diepvries of een keertje frietjes. De friettent staat naast zijn BSO. Grote en kleine man gaan dan samen uit eten en ik neem daarna daar wat als ik klaar ben met werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten