donderdag 22 september 2011

recyckleren, kunst, was en de dagelijkse dingen



Vandaag en gisteren werkte ik aan mijn broekje voor kleine man. helaas staat mijn oude lewenstein nu bij de reparateur, en kijk ik verlekkerd naar een nieuwe naaimachine.

Bakte ik een stapel pannenkoeken voor kleine man en zijn vriendjes ( en de moeders die meekwamen ),

Viel kleine man op de grond in slaap. Spelen is zo vermoeiend.



Kocht ik bij de Z.eeman een stoere jas voor € 13,00.


Streek ik een stapel was weg.






Maakte kleine man kunst op papier ( en ook een beetje op zichzelf ).

6 opmerkingen:

  1. wat knap van je de broek, complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto (die laatste bedoel ik) Inderdaad wat Marion zegt... knap van de broek. Enne... mooie jas zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van zo'n heerlijk doedagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vinden ze altijd leuk he, lekker kliederen met verf.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vruchtbare dag dus! Klinkt heel leuk en de foto's zeggen ook genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed gevulde dag! En wat een leuk jasje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen