woensdag 28 september 2011

genieten, met een grote G

Dit weekend hebben we zo genoten. Natuurlijk van het lekkere weer. Grote man maakte mijn fiets, zodat ik nu en een fietsstoeltje en een fietstas erop kan hangen:
Probeer ik een ander stofje op deze fietsstoel te naaien, want ik houd niet van legermotieven, zeker niet bij kinderen:

Keek kleine man een oude film van zijn grote heldin Pippi:



Noemt hij mij steevast Annika:

Terwijl ik dat eigenlijk een zeur-kind vind. Zou hij mij zo zien? Als een zeurmoeder??? Denk het niet.
En papa is natuurlijk Tommie.



Op zijn Woezel en Pip stoeltje kijkt hij erg geboeid naar de avonturen van Pippi. Hij heeft zichzelf nu dus ook omgedoopt tot Pippi.

En verder gingen we met vrienden drinken bij een dorpsboerderij, maakte ik voor iedereen een lekkere pasta en genoten we van een heerlijk weekendje.

O ja, en mijn naaimachine is ook weer nagekeken. Helaas naait hij niet zo goed jeansstof. Althans, als ik jeans door moet stikken. Morgen kan ik mijn lockmachine ophalen. en dan gaat het echte werk beginnen. Ik heb net bij de Greeff bedrukte tricot gekocht voor €10,00 de kilo. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Misschien iets van een tuniekje, of een shirt met vlindermouwen. Eerst nog een leuk patroon vinden.

2 opmerkingen: