zaterdag 20 augustus 2011

marktplaatsspul

vandaag hebben we het grote stoere jongensbed voor kleine man in elkaar gezet. Wat een onderneming, heb ik van horen zeggen dan, want ik genoot van het zonnetje samen met zoonlief. Manlief was boven aan het zweten.
We hadden een bed gekocht bij de I.KEA. Een Odda met een Sultan matras. Wie verzint die namen toch vraag je je dan af.


Meneer had zelf het dekbed uitgekozen, na lang twijfelen. Keuzes maken blijft lastig voor hem. Vandaar dat ik de keuzes wat ga verkleinen en hem nu uit twee dingen laat kiezen.
Maargoed, het bed stond er vandaag, maar meneertje wilde er vanmiddag niet in liggen. Is ook wel spannend, van een ledikant naar een groot bed. Net ben ik er even bij gaan liggen en hebben we samen gekletst over de fijne dag van vandaag.

Ik moest nog wel een extra bedhekje kopen, want de kans dat hij anders uit bed valt is wel erg groot.

Daarom heb ik nu wat dingen op marktplaats staan. Een ledikantje, een aerosleep matras met twee hoeslakentjes en een kast.
Als er liefhebbers zijn, laat het me maar weten. Ik doe het graag weg.




1 opmerking: