woensdag 24 augustus 2011

Koekies bakken

Vandaag ( en morgen ) zijn mijn vrije dagen samen met kleine man. Naast het poetswerk en de boodschappen, doe ik natuurlijk ook leuke dingen  met hem.
Vandaag gingen we koekies bakken. Uit het boek "opperdepop " koos ik een recept met ingredienten die ik grotendeels al in huis had. Ik kocht Euroshopper havermout erbij en eieren. Ook hadden we nog geen koekvormen, dus ook die werden gekocht.
We hebben heerlijk samen gekliederd, en dit is het resultaat:

Heerlijke havermoutkoekies in de vorm van beestjes. Vanavond gaan we proeven als papa thuis is, eerst nog even gewone Hollandse kost eten. Volgens mij zijn dit redelijke low-budget koekjes.
De boontjes waren in de aanbieding bij de A.H. Dus dat eten we vanavond, met erpel en vis. Mjammie...

4 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor, samen koekjes bakken. Was bij ons ook altijd favoriet, en nog steeds wordt er regelmatig wat gebakken. Leuk als je thuis komt en er staat weer wat lekkers op het aanrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn! Koekjes bakken! Dat doen wij hier ook regelmatig! Vond pap ze ook lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, lekker, dat moeten we hier ook weer eens gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er verrukkelijk uit........veel plezier want er volgt vast een volgende keer........

    BeantwoordenVerwijderen