zaterdag 12 maart 2011

Marktplaats, kringloop en de vuilnisbelt

Ik heb last van opruimwoede. Het liefst zou ik ons hele huis leeghalen en alleen dat terugzetten wat echt nodig is.
Grote man komt uit een gezin waar alles bewaard wordt. Want je weet maar nooit of het nog eens van pas komt. Met het gevolg dat je huis totaal dichtslibt, je spullen bewaard die uiteindelijk niemand wil hebben, en het steeds minder leefbaar wordt.
Vandaar dat we de bezem erdoor gaan halen.
Vorige week al een grote vuilniszak met dekbedden naar de Kringloop gedaan. Vandaag weer een auto vol met oude kleding, kookboeken, lampen en allerlei klein spul richting de Kringloop gedaan.
Daarna naar de vuilnisbelt voor de kapotte spullen.
Verder heb ik een Bobike voorzitje met windscherm, een wipstoel, de kinderwagen en een rugdrager op M.arktplaats gezet. Ben benieuwd wat het op gaat leveren.
Het kost even wat moeite om er aan te beginnen. Zeker nu klein manneke ook ziek is ( koorts en hoesten ) en we op zijn tempo leven. je kunt niet echt flink doorwerken, maar alle kleine beetjes helpen.

En zo komt er steeds meer ruimte in ons huis......en in mijn hoofd.


2 opmerkingen:

  1. Het is zo fijn om af en toe de bezem door je huis te halen. Lang leve de kringloop en marktplaats. Hier is afgelopen week ook veel opgeruimd en verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik ben ook zo blij met meer ruimte en mer rust. Ik snap helemaal wat je bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen