woensdag 8 februari 2012

retrocamera

Ik heb mezelf eens gruwelijk verwend. Met een heuse smartphone. Na lang wikken en wegen besloten om een Sony Ericsson Xperia Neo te kopen. Die maakt namelijk hele mooie foto's. En o'ja, je kunt er ook mee bellen.
Meteen de Retrocamera App erop gedownload. Die is zo gaaf.






Van boven naar beneden:

- ring gekregen van mijn liefje voor mijn 39e verjaardag.
- kaarsjes uitblazen op mijn werk voor mijn verjaardag.
- sneeuwpret. Lekker inpakken en naar buiten met dit weer.
- sinds twee weken eet ik vegetarisch en vriendlief en kind zo nu en dan ook. Ik wil die rommel niet meer in mijn lijf.
- lekkere kookboeken.
- kind was gisteren ziek ( 40,5 graden koorts ). Moeder in de stress, want ik moest werken, maar gelukkig vond mijn manager dat ik thuis mocht blijven. Kind was belangrijker, en dat is natuurlijk ook zo.


Met het consuminderen gaat het goed. De weekboodschappen gaan als een trein. Elke week een vast bedrag pinnen werkt perfect. En door bewust in te kopen besparen we best wel wat. Ik kom nu elke maand gewoon uit met mijn geld.

En als je denkt, een smartphone, kost dat per maand niet erg veel??? Nee dus, ik houd gewoon mijn sim-only abonnement van €7,50 per maand en de phone heb ik zo ingesteld dat ik alleen via wifi kan internetten. Geen extra kosten dus.

1 opmerking:

  1. je janbibijan kaarsjes, wat een retro moment voor mij......maar ik ga ook voor de app.... en net als jij sim only en wifi... slim

    BeantwoordenVerwijderen