zaterdag 7 januari 2012

Onrust....

Hebben jullie dat soms ook? Onrust in je lijf?
Vandaag had ik zo'n dag. Zo'n soort van PMS-achtige dag. Je wilt vanalles en eigenlijk ook weer niets.
Morgen zal de storm wel weer gaan liggen, buiten en bij mij binnen.
En ondertussen laat ik het gewoon maar over me heen komen.



Het roer gaat trouwens ook om. We gaan weer op de ouderwetse manier met papiergeld en munten betalen. Elke week pin ik €100,- voor de wekelijkse boodschappen, en andere extra dingen ( kadootje, kapper etc). Wat ik die week overhoudt, gaat mee naar de volgende week. En aan het einde van de maand sparen we wat we overhouden. Eens kijken of het werkt.
Ik houd je op de hoogte.

4 opmerkingen:

  1. werkt prima is mijn ervaring..........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi initiaitief!

    De storm is gaan liggen inmiddels , bij jou ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij prima idee om eens te kijken waar het geld eigenlijk blijft... hou ons op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed plan :) zo doe ik het ook.... door te pinnen (zoals winkels het maar al te graag willen) raak ik compleet het overzicht kwijt en geef op de een of andere manier meer uit dan de bedoeling. succes!

    BeantwoordenVerwijderen