zondag 6 november 2011

nieuw machientje

Kijk eens wat ik van mijn mamaatje kreeg:



Ze stelde voor op mijn oude Lewenstein om te ruilen met haar Bernina. Een prima ruil, lijkt me zo.
De L.IDL heb ik terug naar de winkel gebracht. Hij liep niet goed en liep elke keer vast bij iets dikker stof. Daarom besloot ik om nog even door te sparen en daarna een goede te kopen. Maar dat hoeft nu niet meer.

En dit wordt mijn nieuw projektje:

Het linkse broekje natuurlijk. Ben ook helemaal weg van het olifantenstofje van Z.NOK design, maar die is moeilijk te krijgen, of heel prijzig. Het moet wel leuk blijven.

Wordt weer vervolgd.

Vanavond hebben papa en mama vrij spel. Ik heb een optreden van Stevie Ann gewonnen op mijn werk. Ik ken haar niet, maar een avondje naar het theater is altijd leuk. Kleine man gaat voor het eerst bij een vriendje logeren. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
En.....kleine man draagt al de hele dag een onderbroekje in plaats van een luier. Ik ben zo trots. Net is het even verkeerd gegaan tijdens het buitenspelen, maar voor de verdere rest nog helemaal droog. Kleine mennekes worden groot.....

3 opmerkingen:

  1. Wow zeg, jij boft maar met zo'n mammaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, die stof van Znok vind ik ook zo leuk, er is ook niet zo veel moois voor jongens. Succes met de naaieralij. Moet met je nieuwe machientje vast lukken! groeten.

    BeantwoordenVerwijderen