woensdag 9 februari 2011

100 reacties

Hieperdepiep hoera, ik heb mijn 100ste reactie gekregen op mijn weblog. Hij is van 365 minder of meer. Dankjewel voor jullie reacties.
Het blijft toch vreemd, een eigen weblog. Voor wie doe je het eigenlijk? Wie zit er te wachten op mijn geschrijf? Wat voor zinnigs zou ik nu te melden hebben?
En toch lees ik met veel plezier andere weblogs. Ik heb al best wel wat tips gehad met betrekking tot het consuminderen. Dankzij die blogs is ons weekbudget gedaald en vind ik het een sport om goedkoper, maar wel goed boodschappen te doen. Bewuster te leven met het oog op de toekomst.
Daarom schrijf ik ook een blog, om misschien een paar mensen te kunnen inspireren.

Vandaag heb ik echt de lente in mijn bol. De hele benedenverdieping is gepoetst, de ramen zijn gewassen, de deur staat nu lekker open en de verwarming natuurlijk uit. Klein menneke is naar dromenland, dus nu is het even mij-tijd.

Mijn Flow-scheurkalender heeft als wijze boodschap vandaag:

heb je de moed om te kiezen voor wat echt belangrijk voor je is?
Heb je de moed om het zwaarst te laten wegen wat het zwaarst weegt?

Dit jaar is het echt belangrijk voor me om te kijken of ik dichter bij huis kan gaan werken, zodat ik meer tijd heb voor mezelf, mijn gezin. Dat is mijn doel voor 2011.

Op hyves las ik gisteren dat een oud-collega van me, die net als wij in de medische molen heeft gezeten om een kind te krijgen, via adoptie ouders zijn geworden van een kindje van 4 maanden oud. Ik ben zo blij voor ze dat hun lang gekoesterde wens nu eindelijk in vervulling mag gaan. helaas wonen ze heeeel ver weg ( de oceaan over, ze zijn inmiddels geemigreerd), maar zometeen gaat er zeker een kaartje op de post. Ik stuiter even met ze mee.

Fijne woensdag allemaal.

6 opmerkingen:

  1. gefelicieteerd met je 100ste reactie! leuk he zo`n blog?!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor, met je 100e reactie. Bloggen op zichzelf is natuurlijk leuk, maar reacties krijgen is nog veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo even vermeld te worden, blijf nog maar lekker bloggen. Ik lees het met plezier........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me ook vaak afgevraagd waarom ik uberhaupt zou schrijven en wie er in geïnteresseerd zou zijn. Inmiddels bestaat mijn blogleven al meer dan vijf jaar (ik begon met bloggen toen ik zwanger was van onze eerste wonder) en moet zeggen, ondanks dat ik af en toe een blog-hop maakte, heb ik het nog steeds erg naar mijn zin in blogland. Zoals je aan geeft: de inspiratie, de lessen, de ervaringen. Ben het helemaal met je eens!

    Wens je bij deze dan ook nog vele plezierige blogjaren toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100 ste reactie!! Doe zo verder , het is een voldoening en waardering voor je voltooide werkjes! Groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen