woensdag 13 oktober 2010

Ik heb hem.....

Ik heb hem.....

Tja, na een nachtje erover geslapen te hebben, gisteren toch maar mijn nieuwe, rode Oililytas gekocht. Zelf had ik er nooit zoveel geld voor over gehad, maar nu, met wat bijbetaling, kon ik hem toch aanschaffen.

En nu ga ik echt stoppen met kopen! Heb de laatste weken wel wat aankopen moeten doen. In veel kledingstukken pas ik niet meer in, of zijn echt versleten.
Misschien dat ik nog een broek erbij moet hebben, maar dan houdt het toch echt wel een beetje op. Alleen kleine man moet nog een lekkere warme winterjas. Ik had nu bij de Zeeman een leuke winterjas gekocht, maar die is denk ik te koud voor echt hartje winter. Bovendien is 2 jassen geen overbodige luxe als je er 1 in de was heb zitten.

Deze week gaan we echt ruimen. Veel dingen naar de kringloop brengen wat we echt niet meer gebruiken. Grote man is daar een hele slecht in. Hij kan niets weggooien, en dat heeft hij van zijn moeder!!!! Die bewaard echt alles. Maar we groeien echt uit ons vestje, dus moet er maar eens schoon schip worden gemaakt. De eerste zakken staan al klaar.

3 opmerkingen:

  1. Dat schone schip hé... wat herkenbaar blijft dat toch! Alleen zou ik het zo graag allemaal zelf willen verkopen om er zo ook nog een (noodzakelijk) zakcentje aan over te houden...

    En dan dat kopen.. tja.. ook zo herkenbaar.. Zoonlief heeft nu één dikke winterjas, maar zou er dus nog een dunne bij moeten hebben. Ik loop van de week toch nog maar even Zeeman binnen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je.
    ik las dat jullie ook een groot wonder hebben gekregen.
    Ons wonder is in 2007 geboren na 12 jaar wachten.
    En geheel spontaan, dus dat was best schrikken.
    Wel in positieve zin natuurlijk.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.S. Als je zin hebt om nog meer consuminderverhalen te lezen:

    http://www.mamassimplelife.blogspot.com

    Je bent welkom!

    BeantwoordenVerwijderen