maandag 20 oktober 2014

Hefstvakantie #2

Vandaag zagen we blokjes, heul veul blokjes.















L.egoworld in de jaarbeurs in Utrecht was leuk, maar erg druk! Voor mij geen jaarlijks evenement. De prijs was redelijk hoog, en ik had er best wel meer van verwacht. Maar kleine man heeft genoten ( na wat opstartproblemen ). Ik merk dat hij altijd eerst erg moet acclimatiseren als hij in zo'n drukte terecht komt. Dan is in het begin niets mooi en alles stom. Pas na een tijdje ontdooit hij en geniet alsnog van alle L.egopracht.

2 opmerkingen:

  1. Mijn familie is er vandaag heen. Dit is overduidelijk een uitje voor papa met kids :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mama's was het ook best leuk. Ik lego zelf ook graag met ons manneke. Mijn droom is nog de VW-bus van lego, maar die is best prijzig.

      Verwijderen