zondag 21 april 2013

Bodywarmer en weidegangfeest

Gisteren maakte ik de bodywarmer af voor mijn manneke. De dubbele fleece kocht ik op het Stoffenspektakel in Eindhoven. Het in elkaar zetten ging best lekker. Ik voerde hem ook nog met de overgebleven fleece. Snel dacht ik nog even de mouwen af te zetten met boordstof. Maar dat was geen succes. Het gleed zo onder mijn neus weg. Zelfs met de nieuwe boventransportvoet.
Maargoed, hij kan hem aan en het staat best leuk, als zeg ik zelf.








Vandaag hadden we een heerlijke dag op de Weidegangfeest In Aarle Rixtel samen met vrienden van ons. De koeien mochten voor het eerst weer de wei in. Daaromheen is een hele feestdag georganiseerd met allerlei aktiviteiten. Ook zit er een klooster aan vast, waar nog verschillende zusters wonen. We genoten van het zonnetje, van alle aktiviteiten, de dieren en we staken een kaarsje op in de Lourdesgrot voor iedereen die het nodig heeft.








4 opmerkingen:

  1. Ik vind de bodywarmer leuk en vooral de zakken erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o de kuikentjes!!!! wiehoe!
    Bodywarmer is ook mooi hoor, maar de kuikentjes wiehoe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er van onder de indruk, van die bodywarmer! Knap gemaakt zeg. En leuk ook met die oranje stiksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat schattig die kleine slapende varkentjes! Ik -hartje- varkentjes:)

    BeantwoordenVerwijderen