dinsdag 28 augustus 2012

daar zijn we weer

Hehe, dat is een tijd geleden. Ik kwam gewoon niet meer aan lezen toe. Laat staan aan bloggen. Maar nu heb ik pauze op mijn werk en een computer tot mijn beschikking.

We hebben niet stil gezeten. In de zomer een heerlijke vakantie gehad in Nederland, op de Veluwe. Met tent op een hele mooie camping; de Haegehorst in ermelo. Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Helaas zaten we vroeg in het jaar, dus voor kleine man weinig speelvriendjes. Vooral veel bejaarden. We hebben ons dus prima vermaakt met 70 plussers.
Vanuit de camping mooie dagtochtjes gemaakt. Een dagje Dolfinarium . Een dagje openluchtmuseum in Arnhem ( met korting van de C1000 ), een dagje naar het Spoorwegmuseum ( ook met korting ) en verder lekker gefietst. Het weer viel niet tegen. Een paar flinke onweersbuien en regen, maar over het algemeen best redelijk.
Vrienden van ons wonen in Friesland, dus die hebben we ok een dagje bezocht.
Kortom, we hebben ons prima vermaakt.

In de vakantie eens goed nagedacht over hoe we het willen doen als kleine man 4 wordt en naar de basisschool gaat. Van de week maar eens de stoute schoenen aangetrokken en met mijn leidinggevende even om de tafel gezeten. In principe moeten we 3 dagen per week werken. Maar het liefst wil ik 2 dagen werken. Het was bespreekbaar en eerst moest ik maar eens gaan rekenen of ik niet teveel salaris inlever. Dat heb ik er graag voor over. Minder gestress thuis, minder opvang nodig, maar wel ook iets meer inleveren.
Daarom gaat de hand op de knip en ga ik mijn oude methode maar weer eens invoeren. Elke week een vast bedrag pinnen en op is op.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten