woensdag 13 april 2011

Mini-vakantie

Omdat we nog niet gebonden zijn aan de schoolvakanties, en we dus een goedkope periode kunnen plannen, zijn we afgelopen week naar L.andal Aelderholt in Drenthe gegaan. Een mooi park, met een prima zwembad en speeltuin, precies goed voor onze kleine man.






Ik heb het eigenlijk niet zo op die parken. Vindt het zo'n kuddegedrag. Maar Landal valt eigenlijk best mee. En eerlijk is eerlijk, makkelijk is het wel.

In Drenthe komen we niet zo vaak. Het is toch een heel eind rijden van ons vandaan. Maar we vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie dorpjes, mooie natuur en genoeg uitstapjes in de omgeving.
We wilden eigenlijk naar P.lopsaland gaan. Maar nogmaals op de website te hebben gekeken, dachten we dat kleine man daar nog iets te klein voor is. En om zoveel geld uit te geven alleen voor een meet en greet met Bumba zagen we niet zitten. Daarom zijn we naar Noorder dierenpark Emmen gegaan. Een erg mooi park.




Ook zijn we een ochtendje naar Orvelte gegaan. Daar was nu niet veel te doen, het seizoen is nog niet begonnen. Maar in de zomer zal dat zeker een gezellig dorpje zijn.
















Het was ook wel goed dat we een weekje vrij waren. De laatste tijd was ik zo aan het mopperen en zat ik niet zo lekker in mijn vel. De bezuinigingen zijn ook te voelen in ons werk. Een hoop onzekerheid. Ik ben niet bang voor mijn baan, maar ben het niet altijd eens met het beleid wat er nu gevoerd wordt.
Grote man en ik hebben heerlijk bij kunnen praten en met mij gaat het nu ook wel wat beter. Ik zal toch moeten leren om beter mijn grenzen en gevoelens aan te kunnen geven. Blijft toch een aandachtspuntje voor mij.

1 opmerking: